Τις διαφημίσεις για τυχερά παιχνίδια αλλάζει η Google
Η Google πήρε μια απόφαση για τον πώς διαφημίζονται τα online τυχερά παιχνίδια που θα οδηγήσει σε αλλαγές. Ίσως να επηρρεάσει τη συνολική πολιτική της για το θέμα από εδώ και πέρα.
👉 Δείτε τα καλύτερα καζίνο live
Συγκεκριμένα, ο τεχνολογικός κολοσσός εξέδωσε μια ενημέρωση που αφορά ειδικά για τη Γερμανία. Ενημερώνοντας τους διαφημιζόμενους ότι θα περιορίσει την προώθηση τυχερών παιχνιδιών μόνο για επιχειρήσεις που διαθέτουν άδεια από την Glücksspielbehörde (GGL), την Ομοσπονδιακή Αρχή Τυχερών Παιχνιδιών της Γερμανίας.
Στο πλαίσιο της αλλαγής των πολιτικών της για τα τυχερά παιχνίδια στη γερμανική αγορά, οι διαφημιζόμενοι ενημερώθηκαν ότι η πιστοποίηση της άδειας GGL για τις υπηρεσίες τυχερών παιχνιδιών θα απαιτείται από τις 25 Σεπτεμβρίου 2024.
Η ενημέρωση ανέφερε τα εξής: “Μόνο οι φορείς εκμετάλλευσης τυχερών παιχνιδιών και οι διαμεσολαβητές που έχουν λάβει άδεια από την Gemeinsame Glücksspielbehörde der Länder (GGL) θα μπορούν να υποβάλουν αίτηση για πιστοποίηση διαφήμισης για τα προϊόντα τυχερών παιχνιδιών που καθορίζονται στην πολιτική μας για τα τυχερά παιχνίδια”.
Η απαίτηση για πιστοποίηση από την GGL θα υιοθετηθεί ως υποχρεωτικό μέτρο για όλους τους διαφημιζόμενους τυχερών παιχνιδιών στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένων και των θυγατρικών τους. Όσοι προσφέρουν υπηρεσίες με πολλαπλές προσφορές από διαφορετικούς φορείς εκμετάλλευσης στη σελίδα τους, δεν θα γίνονται πλέον δεκτοί.
Ως αποτέλεσμα αυτών των αλλαγών, όλες οι προηγούμενες πιστοποιήσεις για τη διαφήμιση τυχερών παιχνιδιών από παρόχους χωρίς άδεια θα ανακληθούν στις 25 Σεπτεμβρίου. Εμποδίζοντας, έτσι, τις μη πιστοποιημένες από την GGL επιχειρήσεις να προωθούν τα τυχερά παιχνίδια.
Αυτό το ειδικό για τη Γερμανία μέτρο θα αναφέρεται πλέον στους όρους και τις προϋποθέσεις της πολιτικής της Google για τα τυχερά παιχνίδια. Ενώ δεν αποκλείεται να επεκταθεί και σε άλλες αγορές.