Προχωράει με νόμο η μετακίνηση του live καζίνο Πάρνηθας στο Μαρούσι
Από τα πιο φημισμένα ελληνικα καζινο είναι αυτό στην Πάρνηθα, αλλά σε λίγο καιρό θα βρίσκεται στο Μαρούσι. Με αλλαγή στο νόμο, η κυβέρνηση ενέκρινε στην ουσία την αλλαγή της έδρας του.
Ειδικότερα, σε σχετικό άρθρο για τους όρους τις, προϋποθέσεις και τη διαδικασία για την κατ’ εξαίρεση μεταφορά υφιστάμενης επιχείρησης live καζίνο, επισημαίνεται ότι « η μεταφορά επιχείρησης live καζίνο απαγορεύεται. Κατ’ εξαίρεση, επιτρέπεται, για λόγους δημοσίου συμφέροντος, η μεταφορά επιχείρησης live καζίνο η οποία λειτουργεί τουλάχιστον επί δεκαετία και έχει αδειοδοτηθεί με οποιοδήποτε καθεστώς για συγκεκριμένη θέση ή περιοχή, είτε ως αυτοτελής δραστηριότητα παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων, είτε μαζί με υπηρεσίες ξενοδοχείου, εστίασης, μαρίνας, αναψυχής ή άλλες, σε άλλη θέση από εκείνη για την οποία έχει χορηγηθεί η άδεια live καζίνο και σε κάθε περίπτωση εντός της ίδιας περιφέρειας ή, σε περίπτωση νησιωτικών περιφερειών, εντός της ίδιας νήσου, με υποχρεωτική μεταφορά του συνόλου των δραστηριοτήτων της και υπό την προϋπόθεση ότι λαμβάνονται υπόψη υφιστάμενα δικαιώματα αποκλειστικής λειτουργίας live καζίνο».
Όσον αφορά για τη μεταφορά της υφιστάμενης επιχείρησης live καζίνο με την επωνυμία «Ελληνικό live καζίνο Πάρνηθας Α.Ε.» (ΕΚΠΑ ΑΕ), από την Πάρνηθα σε άλλη θέση εντός της Περιφέρειας Αττικής, ισχύουν, επιπροσθέτως, τα ακόλουθα:
(α) Η μεταφορά συντελείται με γνώμονα τη βέλτιστη λειτουργία του νόμιμου δικτύου παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων εντός της Περιφέρειας Αττικής και ειδικότερα, εντός των διαδημοτικών κέντρων ευρείας ακτινοβολίας ή των αναπτυξιακών αξόνων διεθνούς και εθνικής εμβέλειας ή των πόλων εθνικής και μητροπολιτικής εμβέλειας, όπως αυτά καθορίζονται από τα άρθρα 10 και 11 του ν. 4277/2014 (Α’156), εκτός των περιοχών που υπάγονται στα μητροπολιτικά κέντρα Αθήνας και Πειραιά, στις Χωρικές Υποενότητες Νότιας Αθήνας και Λαυρεωτικής, καθώς και στη Χωρική Ενότητα Δυτικής Αττικής, όπως ορίζονται στα άρθρα 8 και 9 του ν. 4277/2014, σε ακίνητο που έχει πρόσωπο επί του κυρίου οδικού δικτύου, όπως ορίζεται στο Ρυθμιστικό Σχέδιο Αθήνας – Αττικής (ΡΣΑ) του ν. 4277/2014. Η χρήση live καζίνο πρέπει να συνδυάζεται με τις υφιστάμενες εγκατεστημένες λειτουργίες της ευρύτερης περιοχής, έτσι ώστε στο πλαίσιο της πολυλειτουργικότητας να αποτελέσει μέρος πόλου εμπορικών – επιχειρηματικών – τουριστικών δραστηριοτήτων.
(β) Σε περίπτωση υποβολής αιτήματος μεταφοράς, με το προεδρικό διάταγμα της παρ. 4, καθορίζονται επιπλέον τα ακόλουθα:
αα. Ο αριθμός των νέων θέσεων εργασίας που δημιουργούνται με βιώσιμο τρόπο για τουλάχιστον πέντε (5) έτη από την έναρξη λειτουργίας του live καζίνο στην νέα θέση, ο οποίος δεν μπορεί να υπολείπεται των τριακοσίων (300).
ββ. Το αντάλλαγμα για τη μεταφορά στη νέα θέση, που καταβάλλεται στο Ελληνικό Δημόσιο από την ΕΚΠΑ ΑΕ, διασφαλίζοντας σε κάθε περίπτωση ότι το ποσοστό της ΕΤΑΔ ΑΕ στο μετοχικό κεφάλαιο της ΕΚΠΑ ΑΕ δεν θα μειωθεί κάτω του ποσοστού σαράντα οκτώ κόμμα εννέα τοις εκατό (48.9%).
γγ. Οι αναγκαίες εργασίες και επενδύσεις για την αποκατάσταση και αναβάθμιση του τοπίου και του περιβάλλοντος στην Πάρνηθα, οι οποίες θα πραγματοποιηθούν με δαπάνες της ΕΚΠΑ ΑΕ μετά τη μεταφορά, κατόπιν χορήγησης των προβλεπόμενων αδειών. Ειδικότερα, η ΕΚΠΑ ΑΕ αναλαμβάνει την άμεση αποκατάσταση του τοπίου και του περιβάλλοντος στον Εθνικό Δρυμό Πάρνηθας, εντός των ορίων της έκτασης των ενενήντα χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων (90.000 τ.μ.) που περιγράφεται στην περ. α’ της παρ. 1 του άρθρου 3 του ν. 3139/2003 (Α’ 100), όπου βρίσκονται οι εγκαταστάσεις του συγκροτήματος live καζίνο – ξενοδοχείου «Μον Παρνές», τηρουμένων των νομοθετικών και κανονιστικών διατάξεων για την προστασία του φυσικού και πολιτιστικού – ανθρωπογενούς περιβάλλοντος. Η αποκατάσταση θα γίνει βάσει μελέτης που θα εκπονήσει η ΕΚΠΑ ΑΕ και θα εγκριθεί από τον Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας και θα εκτελεσθεί υπό την επίβλεψη των αρμοδίων υπηρεσιών του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας.
δδ. Οι ειδικότερες υποχρεώσεις της ΕΚΠΑ ΑΕ για την ολοκλήρωση της αναβάθμισης και του εκσυγχρονισμού του χαρακτηρισθέντος ως νεότερου μνημείου «Πύργου Μυλωνά» του ξενοδοχειακού συγκροτήματος «Μον Παρνές», εντός τριετίας από την έναρξη λειτουργίας του live καζίνο στη νέα θέση.
εε. Το ελάχιστο ποσό που θα διαθέσει η ΕΚΠΑ ΑΕ υπέρ των αρμόδιων φορέων ΕΤΑΔ ΑΕ και Φορέας Διαχείρισης Δρυμού για τη συντήρηση και λειτουργία των εγκαταστάσεων, του τελεφερίκ, καθώς και για την προστασία του Εθνικού Δρυμού και τη συντήρηση του οδικού δικτύου, το οποίο δεν μπορεί να υπολείπεται του ενός και ημίσεος (1,5) εκατομμυρίου ευρώ ετησίως από τα κέρδη των παιγνίων και πέραν του ποσοστού συμμετοχής του Ελληνικού Δημοσίου σε αυτά, για χρονικό διάστημα πέντε (5) ετών από την έναρξη λειτουργίας του live καζίνο στη νέα θέση. Από το ίδιο χρονικό σημείο καταργούνται η περ. β’ της παρ. 3 και η περ. β’ της παρ. 5 του άρθρου 3 του ν. 3139/2003.
στστ. Οι αναγκαίοι όροι τακτοποίησης των συναλλακτικών σχέσεων με την ΕΤΑΔ ΑΕ και το Ελληνικό Δημόσιο, ιδίως δε η άνευ ανταλλάγματος επιστροφή κατά κυριότητα στην ΕΤΑΔ ΑΕ των ακινήτων στην Πάρνηθα, τα οποία είχαν εισφερθεί στην ΕΚΠΑ ΑΕ βάσει του ν. 3139/2003, ή άλλες τυχόν αξιώσεις δυνάμει ή στο πλαίσιο της από 15.11.2002 «Σύμβασης Μεταβίβασης Μετοχών, παραχώρησης της διοίκησης της “Ελληνικό live καζίνο Πάρνηθας ΑΕ” και διαχείρισης της επιχείρησης live καζίνο και ξενοδοχείων».
Υπενθυμίζεται ότι η εμπλοκή στη μεταφορά του live καζίνο Πάρνηθας είχε σημειωθεί στις αρχές του έτους, όταν μπήκε φρένο από το ΣτΕ σχετική απόφαση, βάσει των οποίων οι όμιλοι Λασκαρίδη και Κόκκαλη προωθούσαν επένδυση με τη μεταφορά του στο Μαρούσι.
Γενικότερα, η μεταφορά άδειας live καζίνο επιτρέπεται κατ’ εξαίρεση εφόσον συντρέχουν σωρευτικά οι εξής προϋποθέσεις:
α) Αδυναμία απρόσκοπτης και βιώσιμης συνέχισης της λειτουργίας του live καζίνο στην υφιστάμενη θέση, κατά τρόπο ώστε αυτό να επιτελεί αποτελεσματικά τον ρόλο του ως μέρος του νόμιμου δικτύου παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων και παράγοντα διασφάλισης τόσο του οικονομικού συμφέροντος του Δημοσίου όσο και των λοιπών πτυχών του δημοσίου συμφέροντος, όπως, ενδεικτικά, της προαγωγής της ανάπτυξης, της διατήρησης των θέσεων εργασίας, της ανταγωνιστικής λειτουργίας των αγορών τυχερών παιγνίων και της προστασίας του περιβάλλοντος και της χωροταξίας,
β) δημιουργία αυξημένων, μετρήσιμων πλεονεκτημάτων για το δημόσιο συμφέρον από τη μεταφορά του live καζίνο σε άλλη περιοχή εντός της ίδιας περιφέρειας ή, σε περίπτωση νησιωτικών περιφερειών, εντός της ίδιας νήσου, όπως, ιδίως η προσέλκυση παικτών στο νόμιμο δίκτυο διεξαγωγής των τυχερών παιγνίων, η βελτίωση των συνθηκών λειτουργίας της νόμιμης αγοράς των τυχερών παιγνίων, τα άμεσα και έμμεσα οικονομικά οφέλη για το Δημόσιο, η διατήρηση και αύξηση των θέσεων εργασίας, τα περιβαλλοντικά, χωροταξικά, πολεοδομικά ή άλλα οφέλη, και
γ) ύπαρξη συγκριτικών πλεονεκτημάτων από τη σκοπιά του δημοσίου συμφέροντος, της διαδικασίας μετεγκατάστασης αντί της διακοπής της λειτουργίας του live καζίνο στην υφιστάμενη θέση και της εν συνεχεία διενέργειας διαγωνιστικής διαδικασίας για εγκατάσταση και λειτουργία live καζίνο σε άλλη θέση όπως, ιδίως, η αποφυγή του κόστους της πρόωρης διακοπής της λειτουργίας του live καζίνο στην υφιστάμενη θέση, τα οικονομικά και άλλα πλεονεκτήματα που προκύπτουν για το Δημόσιο και το γενικό συμφέρον από την αδιάλειπτη συνέχιση της λειτουργίας του live καζίνο μέσω της μεταφοράς στη νέα θέση, ο προσδοκώμενος χρόνος ολοκλήρωσης των απαιτούμενων διαδικασιών και ενεργειών, το συγκριτικό κόστος αβεβαιότητας αναφορικά με την επιτυχή ή μη έκβαση της διαγωνιστικής διαδικασίας του άρθρου 361 για τη χορήγηση νέας άδειας live καζίνο σε άλλη θέση στην ίδια Περιφέρεια ή νήσο και το συγκριτικό κόστος αβεβαιότητας σχετικά με τη διασφάλιση συνθηκών υγιούς ανταγωνισμού στη σχετική αγορά τυχερών παιγνίων.
Η μεταφορά εγκρίνεται ύστερα από τεκμηρίωση της συνδρομής των ως άνω λόγων σύμφωνα με τη διαδικασία των επόμενων παραγράφων.
2. Οι επιχειρήσεις live καζίνο που θεωρούν επιβεβλημένη τη μεταφορά τους κατά τα ανωτέρω, υποβάλλουν αίτηση στην Επιτροπή Εποπτείας και Ελέγχου Παιγνίων, που συνοδεύεται από φάκελο τεκμηρίωσης της συνδρομής των προϋποθέσεων της παρ. 1. Ο φάκελος τεκμηρίωσης περιλαμβάνει τουλάχιστον:
(α) πλήρες σχέδιο (business plan) για τη λειτουργία του live καζίνο στη νέα του θέση, σε βάθος πενταετίας, στο οποίο περιλαμβάνονται τα βασικά χαρακτηριστικά της επένδυσης στη νέα θέση εγκατάστασης του live καζίνο, σε συνδυασμό με τις κτιριακές εγκαταστάσεις και τους προβλεπόμενους κύριους και επικουρικούς χώρους διοργάνωσης και διεξαγωγής των παιγνίων, οι λοιπές δραστηριότητες, πέραν της παροχής υπηρεσιών τυχερών παιγνίων, που μεταφέρονται ή προβλέπεται να οργανωθούν στη νέα θέση, τα λοιπά θέματα υλοποίησης της επένδυσης, άλλα συναφή με τα παραπάνω θέματα, καθώς και θέματα που συνδέονται με την εξυπηρέτηση του δημοσίου συμφέροντος και την προστασία των παικτών και του κοινωνικού συνόλου από τις βλαπτικές συνέπειες που έχει η συστηματική ενασχόληση με τα τυχερά παίγνια,
(β) δύο (2) ανεξάρτητες μελέτες, από ορκωτούς ελεγκτές ή άλλους φορείς εγνωσμένου κύρους, με τις οποίες τεκμηριώνονται και τρόπο διεξοδικό και μετρήσιμο, σύμφωνα με τους κανόνες της επιστήμης:
αα. η αδυναμία απρόσκοπτης, βιώσιμης και επωφελούς για το δημόσιο συμφέρον συνέχισης της λειτουργίας του live καζίνο στην υφιστάμενη θέση,
ββ. τα συγκεκριμένα πλεονεκτήματα από τη μεταφορά του live καζίνο και των λοιπών δραστηριοτήτων σε συγκεκριμένη οικιστική ενότητα ή θέση εντός της ίδιας περιφέρειας ή νήσου,
γγ. τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της διαδικασίας μεταφοράς αντί της διακοπής της λειτουργίας του live καζίνο στην υφιστάμενη θέση και της διενέργειας διαγωνιστικής διαδικασίας του άρθρου 361 για τη χορήγηση νέας άδειας live καζίνο σε άλλη θέση στην ίδια περιφέρεια ή νήσο,
δδ. η υπεραξία που η επιχείρηση live καζίνο αποκτά λόγω της μεταφοράς στη νέα θέση.
(γ) αναλυτικό χρονοδιάγραμμα υλοποίησης της επένδυσης, μεταφοράς και έναρξης λειτουργίας του live καζίνο και των λοιπών δραστηριοτήτων που μεταφέρονται στη νέα θέση, (δ) τις πηγές και τους φορείς χρηματοδότησης της νέας επένδυσης,
(ε) αναλυτική επιμέτρηση του κόστους της νέας επένδυσης,
(στ) αναλυτική εκτίμηση του άμεσου και έμμεσου δημοσιονομικού οφέλους που προκύπτει από τη νέα επένδυση, του κοινωνικού κόστους και οφέλους που αυτή συνεπάγεται, καθώς και των ωφελειών που θα προκύψουν για την εθνική οικονομία,
(ζ) περιγραφή των υφιστάμενων θέσεων εργασίας και αυτών που θα προστεθούν, ανά ειδικότητα και επιμέρους επιχειρηματική δραστηριότητα,
(η) ανάλυση κινδύνων που μπορούν να επηρεάσουν την έγκαιρη ολοκλήρωση της επένδυσης,
(θ) κάθε άλλο στοιχείο, δεδομένο ή έγγραφο, που κρίνεται σκόπιμο να υποβληθεί στην Ε.Ε.Ε.Π. για τη διαμόρφωση της κρίσης της, όπως βεβαίωση ότι έχει γίνει έγκαιρη ενημέρωση των εργαζομένων για τη μεταφορά της επιχείρησης.
3. Το αίτημα, συνοδευόμενο από τον φάκελο τεκμηρίωσης, εξετάζεται από την Ε.Ε.Ε.Π. κατά απόλυτη προτεραιότητα. Για την αξιολόγηση αυτή, η Ε.Ε.Ε.Π. δύναται να ζητεί την άμεση συνδρομή και γνώμη έως τεσσάρων (4) ανεξάρτητων εξωτερικών συμβούλων, με εγνωσμένο υπόβαθρο και εμπειρία στα πεδία της νομικής, της οικονομικής ή άλλης συναφούς επιστήμης, σύμφωνα με τη διαδικασία και εντός των ορίων που προβλέπονται στην παρ.14 του άρθρου 361. Εφόσον στοιχειοθετείται η συνδρομή των εξαιρετικών λόγων δημοσίου συμφέροντος της παρ. 1, η ΕΕΕΠ εισηγείται μέσα σε αποκλειστική προθεσμία δύο (2) μηνών από την υποβολή του αιτήματος την κατ’ εξαίρεση μεταφορά του live καζίνο σε άλλη οικιστική ενότητα ή συγκεκριμένη θέση εντός της ίδιας περιφέρειας ή νήσου, λαμβάνοντας υπόψη υφιστάμενα δικαιώματα αποκλειστικής λειτουργίας live καζίνο. Η εισήγηση της ΕΕΕΠ υποβάλλεται μαζί με τον φάκελο τεκμηρίωσης και τις γνώμες των ανεξάρτητων συμβούλων στον Υπουργό Οικονομικών.
4. Με προεδρικό διάταγμα, το οποίο εκδίδεται ύστερα από πρόταση των Υπουργών Οικονομικών, Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Τουρισμού και Περιβάλλοντος και Ενέργειας, εγκρίνεται η κατ’ εξαίρεση μεταφορά του live καζίνο και καθορίζονται οι ειδικότεροι όροι, περιορισμοί και προϋποθέσεις για την πραγματοποίησή της, όπως ιδίως:
(α) Το αντάλλαγμα για τη μεταφορά στη νέα θέση, που καταβάλλεται στο Ελληνικό Δημόσιο από τον κάτοχο της άδειας, το οποίο καλύπτει τουλάχιστον το ύψος της υπεραξίας που η επιχείρηση αποκτά λόγω της μεταφοράς στη νέα θέση, όπως αυτή τεκμηριώνεται και αξιολογείται κατά τη διαδικασία των παρ. 2 και 3.
(β) Το ελάχιστο ύψος της επένδυσης, η οποία περιλαμβάνει υποχρεωτικά έργα ανάπτυξης με λειτουργίες πολιτισμού, διασκέδασης, εστίασης, τουρισμού και αναψυχής, καθώς και κάθε έργο το οποίο συνδέεται με την πραγματοποίηση της μεταφοράς, χωρίς να περιορίζεται στις άμεσες δαπάνες για την κατασκευή και εγκατάσταση του live καζίνο.
(γ) Οι πηγές και οι φορείς χρηματοδότησης της νέας επένδυσης.
(δ) Η υποχρέωση του κατόχου της άδειας να διατηρήσει τις υφιστάμενες θέσεις εργασίας και να δημιουργήσει νέες που δεν μπορεί να υπολείπονται σε ποσοστό είκοσι πέντε τοις εκατό (25%) των θέσεων εργασίας που προβλέπονται στην αρχική άδεια, καθώς και να διατηρήσει τις θέσεις αυτές για διάστημα τουλάχιστον πέντε (5) ετών από την έναρξη λειτουργίας του live καζίνο στη νέα θέση. Τα αναγκαία μέτρα που θα λάβει ο εργοδότης για τη μετακίνηση του υφιστάμενου προσωπικού του στον νέο τόπο εργασίας, ώστε να μην υπάρξει βλαπτική μεταβολή των όρων εργασίας. Σε περίπτωση που ο εργαζόμενος θεωρήσει τη μεταφορά της επιχείρησης ως βλαπτική μεταβολή των όρων της ατομικής του σύμβασης εργασίας, και δεν μπορεί εξ αυτού του λόγου να συνεχίσει την παροχή της εργασίας του, δικαιούται να λάβει τη νόμιμη αποζημίωση, ώστε να λυθεί η σύμβαση εργασίας.
(ε) Οι όροι και προϋποθέσεις για την υποδοχή του live καζίνο στη νέα του θέση, από πλευράς δημόσιας εποπτείας των τυχερών παιγνίων, όπως ιδίως, τυχόν αντισταθμιστικά οφέλη στην τοπική κοινωνία και στο Δημόσιο, πρόγραμμα αποκατάστασης της προηγούμενης θέσης του live καζίνο και ανάπτυξη προγραμμάτων εταιρικής κοινωνικής ευθύνης για χρονικό διάστημα τουλάχιστον πέντε (5) ετών από τη μεταφορά.
(στ) Οι τυχόν ειδικότερες υποχρεώσεις που αναλαμβάνει ο κάτοχος της άδειας ή/και οι μέτοχοί του για τη μεταφορά στη νέα θέση, συμπεριλαμβανομένων τυχόν υποχρεώσεων με τη μορφή αντισταθμιστικών οφελών βάσει της υφιστάμενης άδειας, καθώς και ο τρόπος και οι απαιτούμενες διαδικασίες για τον έλεγχο τήρησης των υποχρεώσεων αυτών από την ΕΕΕΠ ή από κάθε άλλη δημόσια αρχή ή φορέα.
(ζ) Οι κυρώσεις τις οποίες επιβάλλει η Ε.Ε.Ε.Π., κατ’ ανάλογη εφαρμογή της παρ. 1 του άρθρου 51 του ν. 4002/2011 (Α’ 180), σε περίπτωση μη τήρησης των όρων μεταφοράς και οι εν γένει συνέπειες για τον κάτοχο της άδειας και τους μετόχους του από τη μη τήρηση αυτή. (η) Η διαδικασία καθώς και οι υποχρεώσεις της Ε.Ε.Ε.Π. καθώς και κάθε άλλης δημόσιας αρχής ή φορέα για την ολοκλήρωση της μεταφοράς κατά τρόπο που διασφαλίζει την αδιάλειπτη προσωρινή λειτουργία της επιχείρησης live καζίνο στην υφιστάμενη θέση και, ακολούθως, στην οριστική νέα θέση, με μεταφορά της τεχνογνωσίας και του προσωπικού, ώστε να διασφαλίζεται στο μέγιστο επίπεδο η διοχέτευση του στοιχηματισμού σε νόμιμα δίκτυα παροχής υπηρεσιών, η συνακόλουθη περιστολή των αρνητικών κοινωνικών, οικονομικών και δημοσιονομικών συνεπειών από τη διεξαγωγή τυχερών παιγνίων σε μη ελεγχόμενα δίκτυα, καθώς και η αύξηση των εσόδων του Δημοσίου από την αύξηση των εσόδων των επιχειρήσεων live καζίνο.
(θ) Κάθε άλλο μέτρο, όρος, υποχρέωση ή περιορισμός που απαιτείται για την επίτευξη της μεταφοράς.
Το προεδρικό διάταγμα υποβάλλεται προς υποχρεωτική επεξεργασία από το Συμβούλιο της Επικρατείας, ακόμη και κατά τις ατομικού χαρακτήρα ρυθμίσεις του.
5. Με το διάταγμα της παρ. 4 μπορεί να υπεξουσιοδοτείται η Ε.Ε.Ε.Π. ή άλλα όργανα της διοίκησης για ρύθμιση κάθε ζητήματος ειδικότερου, τεχνικού ή λεπτομερειακού χαρακτήρα και να ανατίθεται στην Ε.Ε.Ε.Π. η έκδοση ατομικών διοικητικών πράξεων για την ολοκλήρωση της μεταφοράς και την έναρξη της λειτουργίας του live καζίνο στη νέα θέση του, ώστε να επιταχύνεται η διαδικασία μεταφοράς.
6. Από την έναρξη ισχύος του διατάγματος της παρ. 4, κατά παρέκκλιση κάθε άλλης διάταξης και χωρίς τη τήρηση άλλης διαδικασίας, η πραγματοποιούμενη επένδυση δύναται να κάνει χρήση της ταχείας αδειοδότησης του άρθρου 13 του ν. 4608/2019 (Α’ 66) μέσω της Γενικής Διεύθυνσης Στρατηγικών Επενδύσεων του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, προκειμένου οι αναγκαίες άδειες και εγκρίσεις να εκδίδονται κατά απόλυτη χρονική προτεραιότητα και σύμφωνα με την στο άρθρο αυτό προβλεπόμενη διαδικασία.
7. Με το ίδιο προεδρικό διάταγμα και εφόσον τηρούνται οι προϋποθέσεις της περιβαλλοντικής νομοθεσίας, είναι δυνατό να εγκρίνεται ταυτόχρονα Ειδικό Πολεοδομικό Σχέδιο (ΕΠΣ), Πολεοδομικό Σχέδιο Εφαρμογής (ΠΣΕ), οι τυχόν αναγκαίες Πράξεις Εφαρμογής, καθώς και κάθε άλλο αναγκαίο εργαλείο για τη χωροθέτηση του live καζίνο στη νέα του θέση σύμφωνα με τον ν. 4447/2016 (Α’241). Η ειδικότερη χρήση live καζίνο καθορίζεται υπό την αίρεση πραγματοποίησης της μεταφοράς και χορήγησης της άδειας live καζίνο στη νέα θέση.
Πηγή: insider.gr